• Neem contact met ons opNeem contact met ons op

Romantische strasse route camper

Gegevens
Gemaakt door: 15.07.2018
Auteur: Stijntje
Bekeken: 444

Evaluatie:  5 / 5

Star is actief

We kunnen parkeren langs de Lechuferstrasse maar het regent nog steeds pijpestelen. Op wandelafstand 1 km is er een bushalte aan het vliegveld, die ons naar het centrum brengt. Omdat we ons willen beperken tot de echte toppers we hebben slechts ongeveer 8 dagen zullen we een aantal plaatsjes overslaan.

Onze rit gaat verder langs de Rijn. Deze stad is een waar winkelparadijs en Maria is in haar nopjes. Lindau aan de Bodensee is onze eerste stop. Onderweg zien we gaandeweg de uitlopers van de Alpen al dichterbij schuiven. Het is van korte duur want ook in Saarbrücken staan we opnieuw stil door werkzaamheden. We brengen ook een bezoek aan het speelgoed- en poppenmuseum. In de namiddag zetten we onze tocht verder langs Nördlingen.

Ondertussen is het beginnen regenen en we laten een bezoekje aan Donauwrth voor wat het is, veel meer dan opnieuw wat mooie huisjes is er toch niet te zien.

Er staan voldoende wegwijzers om die makkelijk te vinden, romantische strasse route camper. Ondertussen is het beginnen regenen en we laten een bezoekje aan Donauwrth voor wat het is, nieuwe digid code aanvragen meer dan opnieuw wat mooie huisjes is er toch niet te zien. Er staan voldoende wegwijzers om die makkelijk te vinden.

Van dichtbij ziet het er allemaal wel een beetje te nieuw uit.

Tauberbishofsheim is een leuk stadje met wat huisjes in traditionele bouwstijl waarvan we er later nog veel meer zullen zien. We hebben geluk, er is nog net een plaatsje vrij. Op internet las ik over een heel mooie route in het zuiden:

… trekken er met de camper op uit.

We houden even halt aan Feldberg waar je een prachtig uitzicht hebt op de Alpen. Nergens vinden we echter nog een vrije plaats om te parkeren en zien ons genoodzaakt een alternatief te bedenken. Er is vooral veel mist boven op de Tegelberg maar af en toe worden we toch op een adembenemend uitzicht getrakteerd. Vandaag blijven we de hele dag in Augsburg en overnachten nog een tweede keer op de camping.

Helaas, je blog kan geen berichten per e-mail delen. DAG 1 do 17 juli We vertrekken kort na de middag, na de kat te hebben ondergebracht in een leuk poezenpension.

• Je reageert onder je Facebook account. DAG 2 vrij 18 juli Onze rit gaat verder langs de Rijn.
  • Eén van de torens in deze stadsmuur is te bezichtigen stevige klim tot de top via stijle trappen en biedt een mooi uitzicht over stad en streek. De weg die we nu volgen loopt doorheen de prachtigste valleien van het Zwarte Woud.

We zien dan wel waar we even halt houden. Je reageert onder je WordPress. We zien dan wel waar we even halt houden. Stuur naar e-mailadres Je naam Je e-mailadres. Stuur naar e-mailadres Je naam Je e-mailadres.

DAG 10 za 26 juli Het weer is ronduit fantastisch en de hele dag dwalen we door Trier. DAG 5 ma 21 juli Vandaag blijven we de hele dag in Augsburg en overnachten nog een tweede keer op de camping.

Hier zijn ook weer kasteelfeesten aan de gang en er is een gigantische parkeerplaats voorzien vlak bij het kasteel. We rijden langs de Bodensee maar van het meer zelf valt meestal niet veel te zien langs de weg.

Ondertussen zijn de Alpen stilaan verdwenen uit het decor. We brengen ook een bezoek aan het speelgoed- en poppenmuseum. We hebben nog een paar dagen en doen het rustig aan.

Er is vooral veel mist boven op de Tegelberg maar af en toe worden we toch op een adembenemend uitzicht getrakteerd, romantische strasse route camper. We brengen ook een bezoek aan het speelgoed- en poppenmuseum! We hebben nog een paar dagen en doen het rustig aan.

Ik had enkel de route wat voorbereid maar we hadden geen idee wat voor bezienswaardigheden we in de dorpjes langs de route zouden aantreffen. Het is onze eerste reis zonder de kindjes. Bovengekomen krijg ik te horen dat tickets slechts tot 17u te koop zijn het is nu net 17u geworden. Een bordje wat eerder op de baan had heel wat mensen veel tijd kunnen doen besparen. De weg die we nu volgen loopt doorheen de prachtigste valleien van het Zwarte Woud.

Bovengekomen krijg ik te horen dat tickets slechts tot 17u te blauwe plekken op been tijdens zwangerschap zijn het is nu net 17u geworden, romantische strasse route camper. DAG 11 zo 27 juli Het verlof zit er alweer bijna op. Overal zijn souvenirwinkels met typische streekspullen en romantische strasse route camper is zelfs een museum over kerstversiering. Het stadje zelf valt een beetje tegen en kan absoluut de vergelijking niet doorstaan met de vorige.

DAG 6 di 22 juli Vandaag zetten we opnieuw onze toch verder en starten de dag met een bezoekje aan Landsberg am Lech. Bovengekomen krijg ik te horen dat tickets slechts tot 17u te koop zijn het is nu net 17u geworden. Overal zijn souvenirwinkels met typische streekspullen en er is zelfs een museum over kerstversiering.

Bij aankomst in Füssen vinden we een aantal naast elkaar gelegen camperplaatsen die allemaal goed vol staan. We hebben nog een paar dagen en doen het rustig aan. Dan hebben we nog 2 volle dagen om rustig de stad te verkennen en een bezoek te brengen aan het sprookjeskasteel Neuschwanstein. Een bezoek aan het interieur zal dan maar voor een andere keer zijn.

Het verlof zit er alweer bijna op. Het verlof zit er alweer bijna op. We kunnen parkeren langs de Lechuferstrasse maar het regent nog steeds pijpestelen.

Populaire materialen:

Heb je een typfout gevonden? Markeer een stuk tekst en druk op Ctrl + Enter.

Laat uw feedback achter

Voeg een reactie toe

22.07.2018 05:06 Remco:
      Dan hebben we nog 2 volle dagen om rustig de stad te verkennen en een bezoek te brengen aan het sprookjeskasteel Neuschwanstein. We laten dit de pret niet bederven en zetten de tocht verder naar Schongau.

22.07.2018 22:02 Conrad:
      We laten dit de pret niet bederven en zetten de tocht verder naar Schongau. Tegen de verwachtingen in, is het weer redelijk goed als we opstaan, op af en toe wat motregen na.